Undrar vad hon gör just nu?

Har ni också funderat över vad Natlie Gulbis gör när hon inte är på golbanan? T ex just nu. Det är sådana saker som kan dyka upp i huvudet när hjärnan har ledigt från jobbet och kapaciteten måste utnyttjas till annat. Därför har jag nu sett till att börja följa Natalie på Twitter. Denna tjänst som jag utnyttjat ett tag men ännu inte riktigt förstått nyttan med. Men nu vet jag. För mig är den till för att jag ska kunna följa Natalie genom livet. Fantastiskt. Och när jag nu också upptäckt att det är hennes namnsdag idag så förstår jag att det inte var av en slump jag hittade henne på Twitter. Det var på något sätt meningen. Undrar om vi inte ska bli kompisar på Facebook också. Det är ju i alla fall hennes namnsdag.


Kommentarer
Postat av: bombmannen

Hörru, du tillbringar liiite för mycket tid framför datorn tror jag.. ;)

2008-12-29 @ 21:02:56
Postat av: Golfer

bombmannen: haha...tycker du? ;)

2008-12-29 @ 21:44:49
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: Richard

Jaha... så nu kommer det fram att du går och tänker på Gullan :-]



Klart, bättre val av kvinlig golfspelare att tänka kan det knappast bli. För jag utgår infrån att det är den hemmasnickrade svingen du tänker på och analyserar.

2008-12-30 @ 09:08:32
Postat av: Golfer

Richard: Japp, jag erkänner. Och du skulle bara veta vad hon gjort idag. ;-)

2008-12-30 @ 18:01:24
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0