Här är den, den nya drivern från Wilson

Tänk så fel man kan ha. Bara för några minuter sedan spekulerade jag om att Wilsons nya driver redan finns på Japan-marknaden. Hur kan man ha? Jättefel. Japan är en mastodontmarknad för golfutrustning. Där finns mängder av klubbmodeller som aldrig når vare sig Europa eller USA.

Nej, de drivers som fanns i förra inlägget når nog aldrig Europa. Det gör däremot denna. Detta är Wilsons nya driver.

Wilson Staff Spine Driver

image314

image315

Klicka på bilderna för att läsa om drivern.

Kommentarer
Postat av: Dan

Du tror inte att det kommer en fairwaywood i samma serie, eller med liknande design?? Jag gillar Wilson tuffa stil. Dessutom gör de riktigt bra grejor, för en mindre slant.

2007-09-07 @ 08:47:04
Postat av: Golfer

Dan: Jo, det är troligt. Brukar ju vara så. Till våren kanske.

2007-09-08 @ 13:16:47
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: UTE

Bra jobbat Golfers!
Bara att invänta tillfället när den släpps i Sverige för nu behöver jag lite ny utrustning.
Givetvis Wilson.
Hälsningar
UTE

2007-09-11 @ 08:48:40
Postat av: Golfer

UTE: Klart värt att prova, men testa även andra märken tycker jag. Om inte annat så för att kunna jämföra. Testa också om möjligt olika skaft, både flex och och typ.

2007-09-11 @ 23:10:14
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0