Månadens bloggare

image451

Anonymiteten är bruten.
Om intresse finns att veta vem jag är som skriver den här bloggen så finns nu chansen.

Östra Sörmlands Posten är en gratistidning som delas ut i mina hemmatrakter. I det nummer som kom i brevlådan idag finns jag porträttrerad som "månadens bloggare". Ni som inte får tidningen kan läsa den digitalt på nätet HÄR.

Jag har bloggat i snart ett år och drivs som de flesta andra bloggare av att så många som möjligt läser och kommenterar. Det gjorde att jag inte tvekade när jag blev tillfrågad om att hamna i tidningen.

Om ni som läser detta hittat hit tack vare tidningen eller webbplatsen www.osp.nu berätta gärna det i kommentatorsfältet. Och välkomna till Golfers Blogg, alla ni nya som gamla läsare.

Kommentarer
Postat av: Virvla

Grattis får man väl lov att säga, hoppas det genererar ännu mer läsare!
och vad roligt att min favoritmatblogg också får uppmärksamhet i tidningen... ;)

2007-11-28 @ 01:20:08
URL: http://virvla.se
Postat av: UTE

Grattis Golfer!
Vad gäller anonymíteten så den ju känd genom många golfrundor och annat trevligt. Nu gäller det att ta upp kampen vad gäller bloggandet också så det är väl bar att anmäla sig till ÖSP.
Hälsar UTE från ett kallt Strängnäs

2007-11-28 @ 09:17:52
URL: http://ute.blogg.se
Postat av: Golfer

Tack, tack....kul att få chansen att nå nya läsare via tidningen.

2007-11-28 @ 17:55:10
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0