Många färger på banan

Skrev häromdagen att säsongens golfkläder är lite nedtonade i färger och att det därför var kul att se färg på handskar. Nu har jag tack vare Golf Girl hittat accessoarerna som sätter färg på golfaren. Det japanska företaget Como!Come! tillverkar golfaccessoarer för den som verkligen vill synas och sticka ut på golfbanan. Deras produkter finns att köpa via The Bright Golf Company.

Fick en "beställning" häromdagen från kamraten som gärna ville att jag skulle köpa en rosa handske till honom. "Alltid retar det någon", skrev han. Nu har han chansen. Kom med dessa färglada ting på dina klubbor så kan jag lova att du kommer att sticka ut.

image111


Kommentarer
Postat av: Richard

Ingen fara att bära de där prylarna. Jag är ändå så långt inne i skogen att jag inte syns mer än då och då.

2007-05-01 @ 10:27:43
Postat av: Sean

Great blog! Just to mention, we happily ship to Sweden and Scandinavia and already have some regular customers. Our shipping charges are very low. We're also looking for some good pro shop dealers to sell and possibly distribute the range (and potentially our other brands). For this or anything else, just send us an email!

2007-05-03 @ 08:44:23
URL: http://www.thebrightgolfcompany.co.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0