Wilson Dx2 Soft ska testas

Jodå, jag sprang till golfshopen på hörnet i den stora staden idag och köpte Wilsons omtalade boll Dx2 Soft. Uttryckte mig ju igår skeptiskt till att bollen jämfördes med Pro V1, så nu måste jag testa. 80 kronor för ett trepack. Skulle den vara ett alternativ till de betydligt dyrare bollarna är det bara att applådera. Bollen ska ut på banan på söndag, därefter kan jag uttala mig om vad jag tycker.

Redan nu kan jag dock avslöja att jag provputtat på vardagsrumsmattan. Känslan med puttern är mycket viktig och jag måste erkänna att den kändes mycket bra. Känns lovande. Tänk om de tre herrarna helt enkelt har rätt. Wilson Dx2 Soft kanske är den verkliga fattigmans-Pro V1:an.

Läs mer om Dx2 Soft här.

Kommentarer
Postat av: David

Då testar vi båda Dx2 imorgon!

2007-04-28 @ 18:12:10
Postat av: Golfer

David: Ska bli kul att se om vi tycker lika. Jag kommer dock inte att spela Dx2 alla 18 hålen. Måste hinna känna på Trispeed också.

2007-04-28 @ 19:20:36
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0