Våren har kommit till Kallfors GK

Idag öppnade Kallfors. Solen sken från klarblå himmel. Banan var mycket fin för att vara så tidigt på säsongen. Förra året hade Kallfors problem med greenerna, men det har man inte i år. Mycket fina greener redan även om dom var dressade.

Under vintern har det skett mycket arbete på banan. Alla vattenhinder är rensade och snygga. Det har röjts mycket runt om banan och det ger ett prydligt och fin intryck. Jag tror banan blir kanonfin i år. Väl värd ett besök.

image99
Hål 5.

image100
Hål 18.

Kommentarer
Postat av: Richard

Ser trevligt ut måste jag säga. JAg måste nog besöka banan. Alltid kul att treputta och leta bortslagna bollar på ny bana som verkar vara fin enligt bilder och omdömme från Mr Golfers him self

2007-04-15 @ 12:03:07
Postat av: Golfer

Richard: Du är välkommen. Guidar gärna på banan. Och självklart hjälper jag dig leta efter dina bollar under rundan.

2007-04-15 @ 13:29:41
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0