Sex bloggare

Då var även jag igång. Vi är sex golfare och bloggare som slagit oss ihop för att blogga tillsammans på adressen backspin.se. Jag kommer att fortsätta att blogga här, men besök gärna adressen backspin.se också.

Av de sex känner jag bara en sedan tidigare och det är kamraten UTE. Övriga i "gänget" känner jag bara genom mitt eget bloggande. Vi har haft mer eller mindre kontakt via mail och kommentarer under en tid. Känns kul att börja blogga ihop. När säsongen 2009 är här hoppas jag även att vi kan golfa tillsammans.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Sjävklart ska vi göra allt vi kan för att vi ska kunna golfa ihop nästa säsong. Ser fram mot detta hoppas så många som möjligt kan delta något tillfälle också. Ha det....

2008-12-13 @ 20:25:06
URL: http://sicutmorisest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0