Lägga band på sig själv

Det kan vara svårt ibland. Att lägga band på sig själv. Jag var på EasySwing idag och hämtade den hybrid som jag fått hjälp att byta skaft i. Stressade dit för att hinna hämta ut hybriden före helgen. Där på disken stod ett ställ med Trion-Z i flera olika färger. Klart att jag tänkte tanken: "nu gäller det att lägga band på sig själv". Och det var precis vad jag gjorde, så nu är jag ägare av ett Trion-Z armband.

trionz


Har inte vågat sätta på mig det ännu, man vet ju inte riktigt vad som händer. Livet kanske förändras, håret på flinten kanske kommer tillbaka, svingen kanske sitter där som aldrig förr. Jag är dock fortfarande skeptiskt.

Efter förra inlägget om magnetiska under har jag pratat med kamraten forskaren och han sa "glöm det där", men sedan pratade jag med kamraten som jobbat inom flyget. Han berättade att många av flygledarna använder olika magnetiska band för att slippa åksjukesymptom när dom arbetar i flygledartornet. Vad säger man om det då? Kollektiv inbillning? När sedan den tredje kamraten, han som vågat prova just Trion-Z, sa att han sover mycket bättre sedan han började bära bandet, då var det liksom klippt. Då var det dags att prova.

Återstår då att se om bandet påverkar kropp, hälsa och sving på något sätt. Påverkar det positivt, ja då var det helt klart värt pengarna bandet kostade. Påverkar det inte alls eller rent av negativt, ja då var det en dyrköpt erfarenhet och insikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0