Avgjorde Yes! särspelet?

Annika Sörenstam förlorade i säsongspremiärens särspel. Alla som hade möjlighet att se något av tävlingen kunde konstatera att Annika hade problem med puttningen. Under andra rundan, som jag såg, brände hon birdiechans på birdiechans. Konstigt, eller hur? Hon måste ju ha tränat hur mycket som helst. Därför är det lätt att börja fundera över om det kanske beror på puttern att puttningen krånglade. Vad jag kunde se använde hon en Odyssey Two Ball-putter som hängt med ett tag. Kanske dags för Annika att byta?

Hon har troligen ett avtal med Callaway som säger att hon måste spela med en Odyssey-putter. Annars skulle hon ju kunna göra som många andra på LPGA, spela med en putter från Yes! Golf. Under helgens tävling var det inte mindre än 28 spelare som använde en Yes!-putter. En av dem var Meaghan Francella som vann över Annika i särspelet. Då kan man ju fråga sig, avgjorde puttningen helgens LPGA-tävling? Svaret torde vara: Yes!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Träffade en av mina väninnor igår, hon köper ofta nya klubbor och igår visade hon stolt upp sin nya Yes-putter, rosa var den. Provade den lite och den kändes helt ok. Så nu har även jag haft den i min hand.

Postat av: Golfer

Kerstin: En av kamraterna på resan till Grönhögen hade en av de rosa varianterna. Hon tycktes vara nöjd med sitt köp. Minst ytterligare en kamrat spelade med Yes! Helt klart ett intressant alternativ om du ska köpa ny putter. Själv är jag dessutom lite förtjust (tror det är rätt ord i sammanhanget) av Frankly Golfs Frog. Snygg och läcker.
http://golfers.blogg.se/1175876986_putta_med_en_groda.html

2007-05-27 @ 14:14:41
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0