Mental träning

Har varit en sväng till banan. Packade en lätt bärbag med ett halvset och gav mig ut på niohålsbanan på egen hand. Efter två hål inväntade jag en ensamspelade kvinna som dök upp bakom mig. Vi spelade med två bollarna vardera. Jag började med två par på vårt första gemensamma hål. Följde upp med en bogey och ett par på andra hålet och ett par och en birdie på tredje hålet. Därefter valde hon att hoppa av eftersom hon hade lite problem med svingen. Jag spelade på och det kändes avspänt och "himla bra". Och då kom jag att tänka på den här gamla låten som jag hittade på You Tube i fredags kväll. En riktig höjdare!

Sa jag att jag spelade från röd tee?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0