Facebookgolfa



Facebook. Fenomen eller övergående fluga? Vem vet. Fort har utvecklingen gått i alla fall även om den nu tycks mattats av något. När jag gick med i våras kunde jag knappt hitta en enda kamrat i min egen ålder, men det har ändrats. Med tiden har allt fler 30-plussare och 40-plussare hittat in på "fejjan".

Om man vill kan man utöver att hålla kontakt med befintliga kompisar gå med i olika intressegrupper. I dessa kan man lära känna nya kamrater, dela bilder, upplevelser eller helt enkelt "bara vara" för att visa sitt intresse.

Är man intresserad av att "Facebookgolfa" följer här nedan några tips på grupper man kan gå med i. Är man inloggad bör länkningen fungera till respektive grupp. Gruppnamnen är inte skrivna i någon speciell ordning och att några namn är skrivna med versaler och andra med gemener beror på att gruppnamnen skrivs så på Facebook.

The Bright Golf Company
GOLF SMARTER
I Love Golf and i'm cool !
Today's Golfer
Addicted To Golf
GOLF IS A SPORT
I Love Women Who Can Swing A Golf Club
All I Really Want is to Play Golf
I love golf!
GIRLS CAN KICK ASS AT GOLF
TaylorMade Golf
Callaway Golf - A Better Game by Design
Nike Golf
PING Golf
PUMA Golf
Mizuno - Nobody makes finer irons in golf.
MIZUNO GOLF
GOLF RADIO
I'm a girl, and I love golf.
Golf World
Addicted to Golf

Kommentarer
Postat av: Anders M

Nja, jag finns på Facebook men jag föredrar att Youtube-golfa eller Stunbleupon-golfa. Det funkar även att Googlegolfa :D

2008-12-05 @ 18:38:03
URL: http://backspin.se
Postat av: Golfer

Anders M: Googlegolfa är kul.

2008-12-05 @ 18:53:29
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0