Trädgårdsträning

En läsare jag fått kontakt med via den här bloggen är Cecilia. För er som inte läst Cecilias blogg så rekommenderar jag ett besök. Hon tränar så mycket att det räcker och blir över även till oss andra. Hon har en beundransvärd energi. Men, jag har också läst på hennes blogg att hon får träningsvärk av trädgårdsarbete. Med tanke på att hon tränar nästan dagligen och ändå får träningsvärk av trädgårdsarbete så måste ju arbete i trädgården vara bland den bästa träningen man kan tänka sig. Därför känner jag mig nöjd efter den här helgen. Det har blivit en hel del arbete i trädgården för min del.

Hoppas det betalar sig i längre och rakare slag nästa helg när säsongens första tävling går av stapeln.

Kommentarer
Postat av: UTE

BRA!
Du har väl sett på bloggen vad jag sysslat med under helgen. I morse så var jag även förbi och beställde en vertikalskärare till på torsdag så att gräsmattan blir som en green.
Hälsningar
UTE

2008-05-05 @ 12:59:28
URL: http://ute.blogg.se
Postat av: Cecilia

Bara för att man gör saker man inte är van vid betyder inte det att det är effektiv träning ;-)
MEN efter allt trädgårdsröjande var vi på Degeberga och spelade i går. Och drivern gick både långt och rakt (Hade flera över 200 meter), så NÅGON effekt kanske trädgårdsarbetet trots allt hade ;-)

2008-05-05 @ 14:13:13
URL: http://blogg.skanemedia.se/ceciliaisberg
Postat av: Golfer

UTE: Låter snyggt. Vår matta ser ut som en bunker. I alla fall nästan. Dåligt med gräs.
---
Cecilia: Kul med så bra drivar! Hoppas mina också blir sådana efter trädgårdsträningen.

2008-05-05 @ 21:42:50
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0