Seriöst...vem vill ha en sådan här putter?

Precis när jag klickat iväg beställningen på min nya putter hittade jag en annan putter. Men den skulle jag i alla fall inte jag vilja ha. Undrar om någon vill förresten? Troligen finns det kunder. Annars skulle väl företaget inte finnas.

Du kan beställa bollar eller putters med bilder på. Med eller utan bikiniöverdel. Stora eller små bröst, det är bara att välja. Vill man bli modell är det också möjligt. Visst är det bra med valfrihet. För mig går dock alla alternativ "fetbort".

Det censurerande röda strecket har jag lagt dit.
image664

Klicka HÄR för att se de olika alternativen.

Klicka HÄR för att söka som modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0