Putterfrossa

Igår skrev jag några rader om putters. Idag fick jag det senaste nyhetsbrevet från Rankmark med deras rankinglista över 2008 års tio bästa putters. De flesta märkena på listan finns inte att uppbringa inom Sveriges gränser vad jag vet, men går säkert att beställa över nätet om man skulle vilja.

Här är exempel på puttermodeller och märken som går att hitta på Ranmarks lista, som man i sin helhet kan läsa HÄR. Modellerna valda eftersom jag gillar centerskaftade putters.

Klicka på bilderna för att läsa mer om de olika modellerna.

PineFire Golf, J1-70 Center Shaft Putter
image651

Pipe Putter by Nickent Golf, PP/002

image652

Ashdon Golf, The Bermuda Triangle Putter
image653

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0