I CAN stand the rain

Ensam på banan idag. Inte en kotte inom synhåll. Det var troligen ingen annan i mina trakter som ens tänkt på att det var möjligt att spela golf den 1 mars i ösregn, snålblåst och två grader. Men det var möjligt. Lite kallt de första två hålen innan jag fick upp värmen. Också lite kallt på tredje hålet när vinden låg på. Ögonen tårades och jag fick slå lite på chans, men det fungerade det också. Vad gör man inte, jag ville ju spela idag.

Järna GK, nio hål, tre birdies på tre av korthålen kring 100 meter. Kändes helt okej särskilt om man tänker på att det inte var helt lättputtat på vattensjuka greener.

Read this blog in other languages:
http://www.worldlingo.com/en/websites/url_translator.html


image627

En av mina favoriter:
Tina Turner, "I can't stand the rain".

Kommentarer
Postat av: Dan

tappert..mycket tappert...
själv så rycker det väldigt mycket i golfnerven just nu! stockholmstrakten får väl vänta lite till..ooolidligt

2008-03-02 @ 10:43:25
Postat av: Golfer

Dan: Jag har spelat i värre väder, så det var inte får farligt, men visst längtar man efter sol, värme och gröna banor.
Du får ta en tur till Järna nästa helg, det är ju stockholmstrakten. 08 om än i utkanten av.

2008-03-02 @ 12:11:43
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0