Tjena!

Efter lunchens upplevelse på Stadium kunde jag inte låta bli att passera Stockholms vänligaste golfbutik, Golf International, på vägen hem. När jag kliver innanför dörren skiner en av säljarna upp och säger "tjena" precis som om vi vore riktiga kompisar. Det är nog så att jag springer för ofta i den butiken också. Som tur var stod det en annan man i butiken när jag var där som nog är värre än vad jag är. Han hade något snack med en annan säljare om någon ny klubbmodell som han absolut ansåg var en kopia av Ping S58. Den vänliga säljaren pratade trevligt med honom, men var inte sen att ta hand om nästa kund som klev in i butiken. Helt klart att kunden som pratade om kopiorna också var någon som springer in i golfbutiken för att lindra golfabstinensen. I alla fall skönt att man inte är ensam.

Kommentarer
Postat av: virvla

åh ja de är bäst!! de hjälpte mig jättemycket när jag skulle köpa bollar till pappa i julklapp och slog in det jättefint och pratade och var trevliga, det var som terapi mitt i julruschen!!!!

2008-06-06 @ 18:13:19
URL: http://virvla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0