Köpa vingar för pengarna

Nej, jag köpte inte vingar för de 900 kronorna jag fick för G5-drivern. Jag sprang samma dag helt oplanerat in på Adidas-butiken i Stockholm och tok-shoppade. Jag tappade tid och rum och framför allt försakade jag min sambo som jag skulle luncha med. Jag sprang som en yr höna med famnen full av tröjor och byxor fram och tillbaka mellan klädställnignar och provhytt. Ja, det var billigt. På kvittot stod det t o m att jag hade sparat 1.700 kr genom att shoppa loss. Det var ju inte illa, så länge man inte tittade längre upp på kvittot för där stod det att jag just hade betalat lika mycket. Och därmed var pengarna jag fått för drivern med råge borta. Får väl leta fram nya pengar för att kunna köpa den G10-driver som förhoppningsvis dyker upp under den kommande veckan. Dessutom ska räkningen på innehållet i det bruna paketet betalas snart också...

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha ha ha jag kan riktigt se dig tokshoppa golfgrejer och kläder. Kul! Min vinterträning går inte alls bra men jag längtar till våren och golf. Och då börjar jag blogga igen. Men kanske att det blir ett lite inlägg på min egen blogg snart.

Postat av: Virvla

sassa brassa mandelmassa, vi vill höra kassan rassla!

2008-01-13 @ 21:15:40
URL: http://virvla.se
Postat av: Jonas

Kerstin: Kollar din blogg...
---
Virvla: haha...

2008-01-16 @ 20:09:12
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0