Fötterna, golfarens bästa vän

DSC00700.JPG

Före avresan hade jag problem med min trilskande tå, som jag skrivit om tusen gånger. Ett tips jag fått av läkaren som varit till min hjälp är att bada fotbad med grönsåpa i vattnet. Sagt och gjort. Med till Portugal åkte det uppblåsbara fotbadet. Det var himla skönt att smyga ner fötterna i den där baljan efter en dag på banan.

Och jag måste i detta sammanhang passa på att tacka de kvinnor som bidragit till att mina fötter och övriga delar av kroppen klarade resan så bra. Tack Daniella, Marja, Ursula och min kära sambo (det är hennes balja).

Kommentarer
Postat av: Sambon

AHA:::::: Där är mitt fotbad

2008-01-28 @ 20:31:16
Postat av: Golfer

Mmm. Stämmer bra det. Tack för lånet. :-)

2008-02-03 @ 21:58:52
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0