Förlust

DSC00712.JPG

Vem kunde tro det? Det var hårt, men vi unga fick stryk mot "gamlingarna". Jag delade min match på sista hålet. Hade jag vunnit hade vi vunnit matchen. Segern var dock långt borta för mig under nästan hela rundan. Hade en dålig dag, minst sagt. Ledde matchen för första gången på hål 17. Låg med strax under 100 meter kvar till green i uppförsläge. Duffade och slog över hela greenen och ner i ett vattenhinder och därmed var det lika igen. På sista gjorde vi båda par.

Middagen var i alla fall god.

Kommentarer
Postat av: jenni

ni hade varjefall tur med vädret.... ;))

2008-01-30 @ 22:17:29
Postat av: Golfer

jenni: japp :-)

2008-02-03 @ 21:57:38
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: UTE

Synd Jonas att du inte vann din match!
Men du - det var ett helt hus med ungdomar som förlorade och man undrar ju hur deras uppladding var?
Det borde du ha nämnt.
Hälsningar
UTE

2008-02-04 @ 16:49:57
URL: http://ute.blogg.se
Postat av: Janne Örebro

Vist smakar mat bra när den är gratis.
Speciellt efter en vinst över ungtupparna. Men som lagledare
var jag aldrig orolig.
Med så mycket erfarenhet och golfkunnande kunde vi bara inte förlora.

Enda
möjligheten för Er att vinna nästa år är nog att ni får höja era hcp alt. Träna mer.

2008-02-06 @ 19:53:10
Postat av: Golfer

Janne: Tror jag väljer att träna lite till. Och köpa ytterligare någon ny klubba. Det är aldrig fel.

2008-02-06 @ 20:20:29
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0