A day at the course

Igår var det dags att lufta klubborna igen i vårvärmen. Det blev nio korthål på Järna GK. Visserligen mycket fram och tillbaka på ett gärde, men trots det mycket uppskattat så här tidigt på säsongen.

Spelade med Srixon AD333. Testade den bollen för några år sedan och tyckte då att den gick lite för högt. Lite ballongbana. Nu är bollen uppdaterad och min sving förändrad (förhoppningsvis) och jag fick ett helt annat intryck av den. Klart lovande. Jag spelade Srixon Trispeed parallellt och upplevde bollarna jämförbara i längd, AD333 är dock lite mjukare med puttern. Framförallt tyckte jag ljudet var annorlunda.

Och visst är det svårt att tro att bilden nedan är tagen i februari strax utanför Stockholm, Sverige.

image625

Kommentarer
Postat av: David

Intressant med AD333. Hoppade just över den på Dormy - synd. Köpte Trispeed, Soft Feel, Burner och Nike PD Soft i alla fall :)

2008-02-25 @ 22:36:33
Postat av: Golfer

David: Finns fler att köpa. :-)

2008-02-27 @ 19:38:10
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0