Så snygga!

På min önskelista till tomten skrev jag att jag vill ha en bättre sving. Visst kan man önska sig en sving som Tiger, Garcia eller Els. Men man kan också önska sig en lika mjuk och snygg sving som de här och andra tjejer som spelar professionell golf har.



Ofta ser det mycket enklare ut när tjejer svingar än när de professionella grabbarna svingar. Titta bara på Annika. Så enkelt det ser ut! Och så långt hon slår! Jag tar i allt jag kan och lyckas ändå inte klämma iväg bollen lika långt som hon och dessvärre tror jag inte det handlar om utrustningen.

I väntan på den där snygga svingen kan man också önska sig kalendern där golfarna ovan finns med. Kalendern finns att köpa HÄR.


Kommentarer
Postat av: Cia

Jag lär mig mycket mer av att titta på damerna än herrarna. Önskar också jag kunde svinga som Sörenstam...

Postat av: Golfer

Cia: Det peppar mig att titta på tjejerna. Många är så tunna men slår ändå så långt, det visar att det inte bara handlar om muskler. Det glädjer mig

2008-12-21 @ 21:31:06
URL: http://golfers.blogg.se/
Postat av: Anders T

Jag haller med om att det ser mer anstrangande ut nar killarna slar, men de slar ju ocksa en bra bit langre.



Jag ar sjalv en fan av Stensons ganska korta och kraftfulla sving, sa vill jag sla!



PS. Ej svenskt tangentbord DS.

2008-12-22 @ 06:36:51
Postat av: Magnus A

Saknade Laura Davis i denna kalender.......trist

2008-12-23 @ 11:11:36
Postat av: Golfer

Magnus: Saknas många i den kalendern. Många är dessutom för mig okända. Laura svingar häftigt, men kanske inte så snyggt i mina ögon.

2008-12-24 @ 11:05:05
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0