Med röda byxor i Skottland

Det var ju regnställ som gällde under två och en halv av de fem spelade rundorna i Skottland. Jag hade med mig mina röda Peak Performance-regnbyxor och den nya svarta Cross-jackan. Jag måste säga att jackan är suverän. Mjuk och skön. Känns inte alls som en regnjacka, men jag kan lova att den står emot väta. Det bevisades verkligen under resan.

Mina röda regnbyxor uppskattades också. Inte minst av bakomvarande boll när jag spelade Kingsbarns. Efter att ha spelat klart ropade en av amerikanerna i bollen bakom:

"Vi uppskattar dina röda byxor. Alltid i mitten av fairway. Bra att sikta på".

Kommentarer
Postat av: Jöran

Hej, vad heter jackan?

2008-08-27 @ 14:36:29
Postat av: Golfer

Jöran: Score

2008-08-27 @ 18:42:01
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0