110.860 kr



Jag gjorde en värdering av bloggen HÄR och fick reda på att värdet är 110 860 kr. Det är mycket pengar. Som man kan spela mycket golf för. Eller köpa golfklubbor för. Kruxet är bara att värdet inte har något med verkligheten att göra. Men lite kul är det allt. Värdeförändringen kommer att kunna följas i högermenyn tills dess jag tröttnat och sedan får vi se om jag kommer ihåg hur man tar bort koden som gör att texten syns där till höger.

Så här står det på sidan bloggvarde.se:

"Det värde som beräknas behöver inte ha något med verkligheten att göra. Då denna beräkning görs med tränade apor är det svårt att uppskatta ett exakt värde".

Kommentarer
Postat av: UTE

Oj vilket värde!

Måste gå in och beräkna min också men dessa värden kommer inte en enkel UTE upp till tror jag.

2008-08-05 @ 19:26:58
URL: http://ute.blogg.se/
Postat av: bombmannen

Ovärderlig skulle vara ett bättre värde på denna tycker jag.

Du skriver en bra blogg, mstar!

2008-08-06 @ 12:51:36
Postat av: Golfer

UTE: Du har bättre hcp och jag bättre bloggvärde.

---

bombmannen: Tack, det var vänliga ord.

2008-08-06 @ 19:37:21
URL: http://golfers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0