With a little help from my friends

Även bloggare kan bli trötta ibland, precis som Fantomen vissa dagar kan gå på gatan som en vanlig man. Idag är en sådan dag för mig. Därför tar jag hjälp från några bloggande vänner i cyberspace.

Klicka och läs intressanta inlägg på andra bloggar:

Ping G10 Review

Callaway X Hybrid Review

Rife Two Bar Hybrid Putter Review

Wilson Zip Golf Ball Review (bollen heter Wilson Px3 Soft Spin i Sverige)


With a Little Help From My Friends, 1

With a Little Help From My Friends, 2

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du behöver hjälp med inspiration, kan jag väl ge tillbaka lite till dig. Lägg gärna till min na golfblogg, theartofgolf.se till dina länkar, så ska jag länka dig.

Mvh

Kristoffer

2008-04-23 @ 22:52:12
URL: http://theartofgolf.se
Postat av: UTE

Hej Golfer!
Tack fõr gratulationerna. Idag har det varit vilodag ocg âterhãmtning efter fem intensiva golfdagar. I morgon hemresa och sedan ãr det vãl dags att starta sãsongen pâ hemmaplan hãlsar UTE!

2008-04-24 @ 00:06:59
URL: http://ute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0