Privata logobollar

Läste på kamraten UTE:s blogg att han skaffat personliga peggar med sin bloggadress på. Lite avundsjuk blev jag allt. Det har liksom inte blivit av för mig att beställa sådana. För egen del skulle jag gärna vilja ha personliga golfbollar. Logo-bollar för bloggen helt enkelt. I USA kan man beställa bollar med text och symboler på i mindre upplagor. Ett dussin räcker ofta. I Sverige är det annorlunda. Här gäller 12 dussin eller någon annan kvantitet som känns både onödig och dyr om man ska betala ur egen ficka.

Kanske ändras detta nu. Fick den här reklamen i e-posten idag:

image713

Jag gissar att haken i detta erbjudande är att det bara gäller i USA. Sedan finns det en hake till. Jag gillar andra bollar än de som kommer från Nike.

Kommentarer
Postat av: bombmannen

Vi har en på klubben som har egna bollar som det står "bortslagen av Kalle" på.
Lite kul faktiskt.

2008-04-15 @ 23:52:47
Postat av: Anders

Nja bara om man heter Kalle kanske :)

2008-04-18 @ 17:08:37
Postat av: Golfer

Anders: Men skrev man http://golfers.blogg.se på bollen kan man alltid gömma sig bakom att det är medveten reklam i terrängen, eller hur? :-)

2008-04-18 @ 18:19:00
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: UTE

Hej Golfer!
Bra runda pâ Bathala och nu ãr det âterhãmtning infõr morgondagens runda pâ Furnas. Vi skall gõra allt fõr att kunna komma hem med fina priser men det bãsta ãr att vara hãr och spela pâ underbara banor.
Hãlsningar Christer och UTE

2008-04-18 @ 19:39:06
URL: http://ute.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0