Payback time!

Förra helgen pratade jag ju om bunkrarna på Gripsholm med min kära sambo. Inte direkt hennes favoritsamtalsämne. I alla fall inte i samband med en romatisk middag. På något sätt straffades jag idag för valet av det konversationsämnet. Under dagens runda besökte jag sju bunkrar och slog sammanlagt tio bunkerslag. Det måste vara någon form av rekord för mig. Jag är normalt hyfsat bra på bunkerslag, men idag var det bara total bunkerkollaps. I och för sig inte så svårt att trassla till det i Gripsholms bunkrar. De kan mer liknas vid sandgropar än bunkrar. I mitt tycke på tok för mycket sand. Men det ska man också klara av. Det gjorde inte jag idag. I tre av de sju bunkrarna behövde jag två slag för att ta mig ur. Det är dåligt.

Finns bara en sak att göra: träna bunkerslag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0