Lycka till Patrik

I söndags svängde jag förbi Eskilstuna GK. Det var Grand Opening och invigning av den nya shopen. Patrik, som tagit över shopen inför den kommande säsongen, har verkligen skapat en helt ny shop. Ljus, snygg och fräsch med mycket prylar.

Det blev inga stora inköp vid mitt besök, men väl några bollar. Titleist säljer ett duopack med två PTS Carry-bollar och två PTS Roll-bollar. Perfekt för en bollnörd som jag som vill testa lite olika bollar. Kanske inte för att hitta den ultimata bollen, utan mer just för att det är kul att testa och kunna skriva några rader om mina upplevelser. Dessa rader om bollarna kommer säkert när säsongen rullat ingång på allvar.

Kommentarer
Postat av: David

Kul! Bra idé med 4-pack. Gissar att "Carry" kommer att bli favoriten. Vi får se!

2008-04-08 @ 19:55:28
Postat av: Golfer

David: Visst är det. Första gången jag såg "blandade förpackningar" var när Callaway lanserade sin Rule 35-boll. Då såldes förpackningar med en röd och en blå boll i. Titleist gör det bättre. Man har lagt ihop två duopack, 2+2 bollar. Helt perfekt för den som vill jämföra mellan två olika. Och jag gissar också att det blir Carry av de båda som drar det längsta strået.

2008-04-08 @ 20:58:06
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Patrik J

Tack för några trevliga rader om min "nya" shop. Jag är helnöjd med ombyggnaden och självklart hoppas jag på många nöjda kunder framöver.

Jag tror oxå mest på carrybollen av de två. Titleist har järngrepp över bollmarknaden och ProV1 och NXT-familjen har nu följts upp av PTS. Hela spektrat golfare har en boll hos Titleist. Smart!!!

2008-04-09 @ 01:02:49
URL: http://www.golfosport.se/patrik

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0