Såg ni? Fattade ni?

I morgon börjar Solheim Cup. Jag hann se några minuter av kvällens SVT-program inför tävlingen. Man fick se Annika, Mimmi och Laura slå ut. Jag har visserligen ny teve (tjoho) i hemmet, men jag ingen slow motion-funktion på den. Det betyder att de drivar man fick se visades i verklig hastighet. Hur gör dom? Det ser ju så enkelt ut. Så lugnt. Så mjukt. Och säkert bra mycket längre än jag vispar med min driver. Hur går det till? Inte att dom slår längre än jag, utan att det ser så enkelt ut.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Såg det verkligen lugnt och mjukt ut när Laura slog ut????
Ha, jag ska till Halmstad på lördag! Håll utkik i tv, ifall någon råkar bli akut sjuk och jag måste hoppa in.

Postat av: Golfer

Cecilia: Ja, det gjorde ju det. Jag har stått på tee och sett henne svinga och vet att det oftast bara smäller till, men inte igår. Lugnt och mjukt. Förmodligen bara ett lite lugnare slag på 250 meter eller så.

2007-09-14 @ 08:01:24
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Cecilia

Laura Davies är min idol. I synnerhet efter paret på 16:e i dag. Otroligt.

Postat av: Golfer

Cecilia: Visst var det. Så häftigt. Jag skrev och den icke-spelande sambon fick gåshud. Inte av mitt skrik utan av slaget.

2007-09-14 @ 19:09:32
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Cecilia

Vad skrev du? En dikt?
(Förlåt... kunde inte låta bli)

Postat av: Golfer

Cecilia: Härligt med uppmärksamma läsare. ;-)

2007-09-14 @ 20:31:28
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0