Du klarar det Cecilia

I ett tidigare inlägg visade jag en bild tagen från gul tee över nionde hålet på Kallfors. Fick då en kommentar från Cecilia som utryckte någon form av uppgivenhet över vattenhindret: "Omöjligt hål. Lika bra att kasta bollen i sjön direkt." Så skrev hon.

Här kommer därför en bild tagen från röd tee på hål nio, Kallfors GK.
Här kan du Cecilia och alla andra som kan tänkas vara intresserade se att det är ett helt annat hål från röd tee.
Så länge man inte tokslicar så finns inget vatten att hamna i.

Vill man se hålet i banguiden kan man göra det här.

image302

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ha ha, tio spänn på att jag skulle slå socket från tee. Att hamna i vattenhinder är jag faktiskt riktigt bra på, jag kan uppfinna slag som egentligen inte finns... och hamna i vattenhindret utan att någon i bollen egentligen begrep hur det gick till.
Men okej... härifrån såg hålet bra mycket lättare ut.
Vi har varit och spelat Elisefarm i dag. Rekommenderas om du inte varit där, riktigt trevlig bana! Dock inte hål 12...

Postat av: Golfer

Cecilia: Ni får komma hit och spela och uppleva detta nu så omtalade hål.
Elisefarm, nej där har jag aldrig spelat.

2007-09-01 @ 22:02:49
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0