Golf Girl TV, häng med från början

En av de golfbloggar jag slänger ett öga på då och då är Golf Girl's Diary. Jag kanske inte riktigt tillhör hennes målgrupp, men då och då skriver hon saker som jag tycker är intressanta eller som jag vill dela med mig av. T ex färgglada headcovers.

Nu tar hon ett nytt grepp som kanske är framtiden för oss bloggare. Hon startar en egen tevekanal. Varje vecka kan man se hennes egenproducerade inslag på hennes blogg eller direkt på Golf Girl TV. Nu har vi alla chansen att hänga med från början.

Kul, men jag känner inte att det är läge för mig att haka på den här trenden än i alla fall.

image363

Kommentarer
Postat av: Richard

Golfer> Klart du ska hänga på trenden med videoblogg. Då kanske en fortsatt karriär på filmstjärnebanan tar fart igen...

2007-10-02 @ 07:50:32
Postat av: Cecilia

Håller med Richard! Ser MYCKET fram emot filmerna från rundorna på Kallfors!

Postat av: Golfer

Richard och Cecilia: Ja ni...igår kändes något liknande på min blogg väldigt främmande och långt borta, men med era hejjarop så börjar jag allt bli lite lockad.
Undrar vad jag ska sätta på mig för kläder. Man måste ju se snygg ut i teve.

2007-10-02 @ 20:44:49
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: futura nr 21

Hej Golfer, vill du vara med?
Du kan inte välja, se på Alex Schulman, bloggen tog kål på honom.
Var en vinnare satsa på nya media. Film är nästa...och vad kommer senare? Blir det direktsändning på ditt dygn......eller....

2007-10-02 @ 20:47:33
Postat av: Golfer

futura nr 21: Tack för att du hittat hit och för din kommentar. De nya medierna kan vara farliga. Det gäller att vara försiktig och inte låta dem ta överhanden i livet. Någon direktsänd teve lär det inte bli, men vem vet. Kanske kan det bli någon videorappport då och då. Kräver dock att jag i så fall lämnar den något anonyma kostymen jag har på den här bloggen. Vi får se. Häng med på bloggen så får du veta.

2007-10-02 @ 21:18:23
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0