Vacker som Meryl Streep

"Snygg, men ful". Ungefär så skrev jag efter att ha sett de första bilderna på TaylorMades r7 CGB Max. Nu har jag sett den i verkligheten och jag har ändrat mig, eller rättare sagt bestämt mig. Den är fulsnygg. Ungefär som Meryl Streep, ingen skönhet, men så vacker ändå. Precis så upplevde jag r7 CGB Max.

Kommer r7 CGB Max att hamna i min bag? Kommer jag att gifta mig med Meryl Streep? Nej, det har jag mycket svårt att tänka mig. Träffytan tilltalar mig inte och någon nu livskamrat behöver jag inte.

image463

image464

Kommentarer
Postat av: Dan

Roligt med massa nyheter såklart! men jag tycker faktiskt inte någon av dem såg speciellt snygga ut. får väl själv kika närmare på dem...tack för uppdateringen.

2007-12-01 @ 20:32:27
Postat av: Golfer

Dan: Gör det. Alltid kul att titta.

2007-12-01 @ 23:51:01
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0