Woman with balls

I min bag har jag en greenlagare i metall som jag vann i samband med en liten tävling jag var med i under en golfresa till Spanien för några år sedan. På greenlagaren finns det en fin liten knapp med logotypen från en spansk golfklubb. Jag vet att det finns ytterligare två sådana greenlagare med bollmarkeringsknapp på i Sverige. Kanske fler, men nog inte särskilt många fler. Ibland kan det vara kul att vara ensam om de där små detaljerna som gör golfutrustningen personlig.

I nätshoppen Fluffbabes kan man köpa bollmarkeringsknappar i silver. Det har jag aldrig sett tidigare. Skulle gissa att det inte finns alltför många sådana i Sverige heller. Och så där ruskigt många lär det inte bli heller med tanke på att de kostar 1.000 kr. För att lägga ut 1.000 kr på markeringsknappar krävs det verkligen "balls" eller en välfylld plånbok.

image120


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0