Magisk golf

Idag var jag inbjuden till Joe Labero. Ja inte hem till honom, men väl till hans föreställning på Hamburger Börs. Och det var ju inte Labero själv som bjudit in utan min sambo. Därmed var förra årets julklapp upplevd. Och en upplevelse var det. Jag gillar trolleri och illusioner. Sedan gillar jag särskilt Laberos stil. En glassig, överdriven och divig framtoning med glimten i ögat.

Joe Labero (eller som han egentligen heter Johansson, Lars Bengt Roland) är en entusiastik golfare som spelar på hcp 11. Precis som man kan förvänta sig av Joe Labero har han klubbor under eget namn. Vilken annan golfare med hcp 11 har klubbor med egen design och i eget namn?

Eftersom jag har varit Invited to Labero är det väl inte mer än rätt att jag bjuder in Joe Labero till Kallfors GK för en golfrunda. Det görs härmed. Hör av dig Joe, jag bjuder på en golfrunda med magisk golf.

image134

image135
image136
Klicka på bilderna för att komma till webbshopen där klubborna finns att köpa.

Kommentarer
Postat av: Berndt

Kul info, och lite magiskt så där...

2007-05-13 @ 14:02:54
URL: http://web.mac.com/lulewolf/iWeb/tiberg.se/
Postat av: Marie

Var muffinsen god?

Fredriks sida: fredrikedfors.3w.se

2007-05-13 @ 17:24:02
Postat av: Golfer

Berndt: Precis som det kan vara på golfbanan ibland. Tack för att du hittade hit igen.

Marie: Ja, tack! Mycket. Passade utmärkt till melodifestivalen. Ska kolla sidan. Hälsa.

2007-05-13 @ 17:46:46
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0