Ny klubba i bagen

Inte min dock utan Stadiums. På väg hem från jobbet, stressad till tåget rusade jag in för att se om dom hade någon vit tröja som jag kan ha på banan under söndagens spel. Hann inte titta så noga förrän jag såg att det stod en Callaway FT-i ett av klubbställen. Med de fina slagen med kamratens FT-i igår färskt i minnet frågade jag "såklart" (hade jag något val?) om dom hade någon demoklubba inne. Och det hade dom. Spel med klubban på söndag. Rapport kommer därefter. Jag var inne på det igår...är detta klubban som kommer att revolutionera mitt spel?

Kommentarer
Postat av: Dan

Du kanske nämnde det tidigare, men det är väl en läskig skillnad i priset mellan Ping G5 och FT-i:en. hm..är det verkligen motiverat? (kanske för designen på Callawayen) ska bli kul o läsa vad du tyckte.

2007-06-08 @ 23:20:39
Postat av: Berndt

Broder, jag har nio drivers - och varje gång jag provat en ny så går den längre och rakare än alla andra. Men när jag kommer ut på banan går dom lika krokigt som alla gamla härkar...;-)
Har förresten länkat din blogg på min. Du förtjänar fler läsare!

2007-06-09 @ 08:33:21
URL: http://web.mac.com/lulewolf/iWeb/tiberg.se/
Postat av: Golfer

Dan: ja, stor skillnad i pris mellan G5 och FT-i. Nu köpte jag min G5 begagnad för 1.250 så det var ingen större investering (för att vara en driver). Men stor investering är det däremot att köpa en FT-i och så ska man ju inte göra som jag gjorde igår att bara rusa in i butiken och komma ut med en demo-klubba i handen. Därmed är man ju halvvägs mot en köp.
Bernt: Nio...då har jag en bit kvar och plats för en FT-i också. Jag har idag "bara" tre funktionella och en isärplockad. Att det är en sak att slå en lånedriver på rangen jämfört med en nya driver på banan det är det många som vittnat om. Men jag tror inte det blir så för mig... :-)
Kul att du gillar bloggen. Berätta gärna för andra. Alla besökare är välkomna. Jag följer såklart statistiken noga. Och tack för att du länkat. Jag har varit inne hos dig flera gånger också.

2007-06-09 @ 18:23:37
URL: http://golfers.blogg.se
Postat av: Johan

Nå, hur gick det?
Golfsverige kräver en ordentlig recention av klubban! Själv är jag mest inne på Cobra Speed LD efter att ha slagit fruktansvärt rakt med de 25-30 bollar på deras demodag på klubben. Att kunna gå upp på tee och ha en klubba som gr ett orentligt självförtroende skulle garanterat göra gott för min score.
Ha nu en riktigt bra dag i solen!

2007-06-10 @ 11:25:42
Postat av: Golfer

Johan: Kommer i morgon. Du och övriga golfsverige får hålla ut.

2007-06-10 @ 23:52:12
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0