Foppa spelar Titleist

Idag fick jag Golf Digest nr 5/2007 i min hand. I detta nummer finns en artikel om Peter "Foppa" Forsberg. Jag har bestämt för mig att han tidigare har spelat med en Callaway-driver. För den som finner det intressant kan jag berätta att han på bilderna i Golf Digest spelar med en Titleist D2. Säkert bra för Titleist och förhoppningsvis för Foppa också. Särskilt om drivern funkar för hans sving. Jag testade Titleist D1 igår. Inte en klubba för mig. Lyckades knappt få bollen att lyfta trots 10,5 grads loft och regularskaft. Skulle gissa att Titleist funkar bättre för Foppa. Jag är ju inte riktigt lika vältränad som han är...nuförtiden i alla fall.

image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0