Hur långt är det?

Hur långt är det?

Ännu en bild från Furnas på Azorerna. Hål 2 en par 3 på 155 meter som spelas över ett vattenhinder med tee placerad högt över greenen. Teeskylten med avståndet var svår att se. En av kamraterna bedömde avståndet helt fel och fick slå sitt andraslag från den lilla, men täta, skogsdungen bortom greenen.

Mitt utslag missade greenen och jag fick chippa och putta för att lyckas med en bogey. Eller gjorde jag birdie på det här hålet? Det är svårt att minnas alla detaljer rätt.

Kommentarer
Postat av: UTE

Tror nog att det var en birdie!
Skall givetvis att försöka att göra det jag också och så får jag väl försöka ta en vacker bild av dungen också. Har idag fått två jättelådor med utrustning. Tur att jag bokat övervikt på planet.
Trevlig Helg!

2007-02-24 @ 15:59:28
Postat av: Golfer

UTE: Tack, detsamma. Ska följa resan på din blogg.

2007-02-24 @ 17:11:24
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0