Golfbil?

Tänk, en bil helt klädd med golfbollar. För det är väl golfbollar?

image464

Audi A3 Sportsback är även utan golfbollar en häftig bil. Om det går att få in en golfbag i bagageutrymmet vet jag däremot inte. För att ta reda på det får man göra som jag gjorde för ett antal år sedan när jag köpte ny bil. Jag tog med mig min driver till bilhallarna och testade i bagageutrymmet på de bilar jag var intresserad av. Valet den gången föll på Volvo S40. I den kunde jag få in bagen på tvären utan att ta drivern ur bagen. Idag kör jag dock V70. I den är det inga problem att få plats med någonting.

Och för den som vill se den inklädda Audin på bilden ovan får bege sig till Audis showroom vid Norrmalmstorg.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vi har precis bytt bil för att få plats med alla bagar och vagnar och elände... Innan har vå fått fälla sätena i Stefans bil så fort vi ska till golfbanan. Det har också blivit en Volvo, V50.

Å vet du va... jag har köpt skorna! De ska invigas i Egypten :-)

Postat av: Golfer

Cecilia: Kul med ny bil! Och grattis till nya skor! Julklapp i förskott kanske? När bär det av mot Egypten?

2007-12-04 @ 20:47:02
URL: http://golfers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0