Rapport från en japansk range

Jag fick en kommentar från Zol som beskriver sina intryck från ett besök på en range i Japan. Intressant läsning och kul att se bilderna. Sedan kan vi ju alla fundera över om det är den här typen av range som är drömmen för oss golfare. Gärna en range med värme när det är kyligt, men inte vill jag ha en maskin som matar fram en ny boll så snart jag slagit. Nej, för mig blir det lite för automatiserat. Jag föredrar en range i öppet landskap där man själv bestämmer när och hur det ska peggas.

Läs Zols blogg här.

Tack Zol. Hör gärna av dig igen med mer golfintryck från Japan. Läste ju med intresse även det föregående inlägget om besök på en bana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0